donderdag 17 juli 2014

Zonsondergang en rijstkorrels

Ik ging met Joy vanochtend naar het golfsslagbad. Super leuk :)

Oma had gisteren tijdens het winkelen en tadic gezien die ze mooi vond maar een beetje duur. We gingen naar de winkels om hem toch te kopen. Joy had stiekem snel voor oma betaald. Super lief.

Toen gingen we naar de school om de kippen te laten rond lopen. Konijnen wortels geven. En 's avonds gingen we naar bt strand voor de zonsondergang. Leek wel alsof de hele stad erwas. Toen de zon onder ging, ging iedereen eten bij een vn de vele eetkraampjes. & daarna op een soort avondmarkt rondlopen.

Ik heb een rijstkorrel met me naam erop ( de rijstkorrel gat in een huisje en dat glimmert, hang je aan een ketting.)

Z'n soort markt festival ding was best cool. Er waren ook verschillende straatoptredens.

Dus super dag gehad.

Morgenvroeg gaan we met Joy en claud naar kakadu. Ben benieuwd :)

      - als ik morgen niet opgegeten ben doof krokkodillen hoor je van me ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten