donderdag 10 juli 2014

Vermoeid van voetbal

Vandaag de dag dat het nederlandse elftal zou winnen wij konden kijken om 6 uur s,morgens de wekker gezet en het helemaal uit gekeken en dan verliezen ze.
We hebben geprobeerd nog wat eventjes slapen maar dat ging niet ,dus dan maar eten en naar buiten .

We hebben Indiassche mede bewoners in onze benb die zijn met ons naar de winkels bewandeld erg gezellig zie foto 1. 

Daarna zijn we naar Manly een half uur varen met de boot gegaan om te kijken of Room met de haaien kon zwemmen , het bleek dat ze eerst een cursus duiken moest doen en kon ze voor een niet gering bedrag met nog 3 andere en een coach met de haaien zwemmen ik denk en dan spreek ik voor me zelf  dat het maar overgeslagen moet worden aan gezien ik niet weet of ze de dieren wel genoeg te eten geven (ha ha ) of te wel ik vindt het gewoon griezelig.

We hebben daar op Manly in een duitsrestaurant gegetenp en het meisje dat ons bediende was blij dat we verloren hadden want ze was bang dat duitsland anders zou verliezen , was wel grappig om te horen .
We zijn weer terug gevaren en in een Parkje zat zo,n rare vogel die hebben we ook even op de foto gezet wat voor soort het is weten we niet want dit loopt bij mijn weten niet bij ons rond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten