woensdag 2 juli 2014

Mijn avonturen bij Hanan & der jongens

Toen ik hier gistere aankwam hebben we lekker gegeten en toen de jongens naar bed en hele avond series gekeken. Ik heb ook wat dingen geleerd. Bijvoorbeeld hoe je Pavlova maakt en hoe je een chocolade koekje als rietje kan gebruiken in chailatte.

Pavlova is een soort schuim koek met creme erin. (SUPER MEGA LEKKER) trouwens als ik geen tekens op de " e" zet komt dat omdat dit een engelse computer is dus ik heb geen idee hoe dat moet. En.... als je dus een hoek van een koekje afbijt en de andere tegenovergestelde hoek ook doet, kan je het als rietje gebruiken en dan smelt de binnenkant dus heb je een gesmolte chocolade koekje en lekker drinken :)

JUMMIE

Iig ik heb ook een gedeelte van Hananja;s serie gezien ' Bewitched' over een heks die der neus beweegt. Ti's leuker dan het klinkt haha.

Vandaag zijn we dus naar de Safari zoo geweest met de kleintjes. Was erg leuk. we hebben ook in een soort bus een rondleiding gehad.
Speciaal voor oma, ze wilde een foto van deze vogel, en omdat de vogels in de tuin van Oom peter en tante moon niet op de foto wilde heb ik hem dan toch :D



In de safariauto


 Malakey vind het leuk aan me camara te prutsen.
leeuwen

&boefjes




kleine aapjes

stokstaartjes


baby nijlpaard

Misschien ligt het an mij maar ik weet niet eens wat dit is.


Giraffen


en.. dikke UNICORNS




Het was dus een top dagje, ook lekker weer zonnetje YEAH.
-Schrijf je later <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten