woensdag 30 juli 2014

Veilig thuis en doorreizen

2 dagen geleden zijn we uit het ibis hotel vertrokken. Om 11uur kwam het minibusje. Op de airport in sydney kwamen we perfect optijd aan. De reis begon goed. Lekker in de zon gevlogen. Wel vreemde dat je hele ritme weer weg is want het is ineens veelste lang licht.

Die mensen in het vliegtuig zijn totaal niet logisch met de tijden. Ze houden niet de tijdzone aan waar je vandaan komt maar ook niet waar je naartoe gaat. Ze maken een eigen tijdzone. Avondeten om 2 uur smiddags, slapen in het volle licht en ontbijten midden in de nacht.

Dus dat was heel fijn.

Aangekomen in hongkong waren we doodmoe. Maar we waren toen nog niet eens op de helft. We hadden een vrouw in het vliegtuig ontmoet die zei dat we naar gate 15 moesten, dus weer door de security en op naar gate 15. Natuurlijk moesten we vanaf gate 80
( waar we stonden) naar de andere kant van de airport. En het was toch een groot airport. Leek wel groter dan hongkong zelf. We vielen in slaap op de banken en we moesten 3 uur wachten.

3 kwartier nog en dan konden we boarden. Omdat we nog niks gehoord hadden was oma een beetje ongerust. Bleek dat we dus weer dat hele pokke eind naar gate 61 moesten.

Toch optijd opnaar huis.

Vertraging en zon mega lange vlucht, maar we zijn veilig thuisgekomen. We hebben wat geslapen en tante han en oom hans kwamen gelijk langs.
:)

Deze reis was voor mij de eerste keer ooit buiten europa. Ik heb veel gezien en ervaren en vond het geweldig met oom op stap te zijn geweest. Ik weet ook zeker dat oma allemaal nieuwe ervaringen heeft opgedaan.

Als afsluiting van de blog gaan we er een boek van maken. Voor nu ben ik ff klaar met reizen tot vanavond dan gaat me vlucht naar Italië en volgende week ben ik dan echt definitief terug vanuit Spanje.

Dus voor de laatste keer
  - we schrijven later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten