vrijdag 18 juli 2014

Kakadu krokkodillen

We zitten nu in de middle of nowhere. Cooinde kakadu.

Vanmorgen vroeg in de jeep gegaan en een stuk gaan rijden op de typische australiesche weg. Lange weg met niks erop. Doodgras en eindeloze wegen. Ergens onderweg gingen we met een boottour waarbij krokkodillen langs de boot sprongen! Die rivier stikte van de krokodillen. Was wel cool om de krokkodillen tegen de boot te zien springen. Ik heb een paar goede foto's alleen ik gebruik nu de ober zijn mobiel dus heb niet veel mogelijkheden. Der is hiernamelihk niks. We zitten in een resort in een bungalo met joy en claud.

De trip in de jeep was leuk.

Morgen gaan we op een yelloriver cruise vroeg in de ochtend dus snel slapen.

We hebben hier natuurlijk ook gezwommen maar dat spreekt voorzich het is 32 graden. Nice :D

Vanavond zijn we uit eten geweest, heerlijk eend gegeten en creme brulee als toetje, chiq! Jaja
Dankzij de ober heb ik nu internet, dus ik hou het kort en geeft hem zijn mob terug of hij word bang dat ik hem jat ;)

    Morgen zet ik de foto's erop x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten