zondag 29 juni 2014

Een SPECTACULAIRE Alpaca

Vanochtend zijn we naar de kerk geweest. kleine kerk hebben ze hier. Oom peter kan wel goed preken. Later nog ff langs de winkels geweest want me boeken serie was bijna uit. Niet echt wat gevonden.

We hebben vandaag niet veels spectaculairs gedaan. maar..... Ik heb wel een foto van een alpaca.

dus :) dit is de alpaca
Dit is op de weg (obviously).

Na de winkels kwamen andere familie leden van ons langs. Mirjam en Lachie en de beste vriendin van Mirjam. Was wel leuk om ze na zoveel tijd weer te zien. We hebben heel lekker abrikozen kip gegeten en ik heb weer eens chai latte gedronken (das vet lekker). Ik baal ervan dat voetbal hier 's nachts word uitgezonden, maar ik ben voorbereid en heb me oranje spullen bij me ;).
Vanavond had ik me boek uitgelezen. Het eindigde met een teleurgesteld gevoel want iedereen gaat dood aan het eind. Maarja, dan moet ik maar wat meer sociaal doen.

We gaan later deze week in een glaze bakje over een enorme hoogte daar heb ik zin in en we gaan met zijn alle uiteten en in een reuze rat over de stad :)

En oom Peter heeft een mega spannend avontuur van avond eten gepland (erwtensoep).
Ik laat het weten.

                      -Tot schrijfs?
                                              Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten